Forsvunnet av Geir Tangen. Krim/ thriller.

Forsvunnet av Geir Tangen. Krim/ thriller. Hørt på Fabel.

EN BRYLLUPSREISE DER ODA FORSVINNER. SUR GALLE I PANIKKEN, DET ER INGEN FORNUFT, BARE KAOS. FINNER HAN HENNE IGJEN?

John og Oda er nyforelsket og på bryllupsreise til Mallorca. På en luksusrestaurant går Oda på toalettet og blir sporløst borte. John prøver febrilsk å finne Oda.

Både politiet og alle andre John henvender seg til, mener at Oda har forlatt Mallorca frivillig, selv om John finner spor som kan tyde på det motsatte. Situasjonen er fortvilet – det er ingen hjelp å få.

Den eneste som tar John på alvor, er kompisen Freddie. Men det er noe rart med Freddie, han dukker opp og forsvinner gang på gang.

John er på flukt fra ukjente fiender. Han river opp mentale sår som henger i fra tidligere.

John oppsøker Freddies far Frank som bor på Mallorca, men mange vil hindre de i å finne Oda. Er ikke Oda den hun gir seg ut for?

De oppsøker støttespillerne sine, havner i et bakholdsangrep.Det blir et kappløp med tiden. Hvem kan han stole på? I en dramatisk finale får vi vite hva som skjedde og hvordan alt henger I sammen.

Geir Tangen som forfatter i samarbeid med Gyldendal og Fabel. Forsvunnet kan du nå høre på Fabel i 8 episoder. Kos deg.

Imponerende, velskrevet og flott historie, måtte først venne meg til flere stemmer, etter det gikk det som en lek. Men herlighet for en crazy  og spinnvill historie. Jeg digget den.

Jeg valgte å høre en episode om gangen med pauser, grunnen var at det skjedde noe hele tiden og jeg måtte lande etter hver episode. Håper flere henger seg på for dette var fantastisk morsomt

Flotte karakterer:

John har sittet 3 år i fengsel, han mister Oda på en restaurant. Konsulatet later til å ikke tro han. Vi er mye med John på godt og vondt. Han opplever mye på kort tid.

Den beste karakteren er Freddie, han er en gammel kompis, som oppfører seg snålt.

Frank er far til Freddie, skriver og bor på Mallorca, en gammel politimann med et merkelig, spennende hus. Her får John mye hjelp.

Dette regner jeg med Tangen likte godt, med en penn som spruter ut elleville ideer, Minnet meg om de første bøkene jeg leste av forfatter, de var også i et heseblesende tempo Språket er bra, men han er jo lærer.

Min mening og i bio på instagram: https://hildes-bokblogg.blogg.no/forsvunnet-av-geir-tangen-krim-thriller.html

Stemningen, musikken og skuespillerne gjorde en god jobb ut av lydserien. Anbefales . Det var bare så sinnsyk artig historie.Ja jeg håper på flere som dette innimellom bøker.

Terningkast 5   #geirtangen     #gyldendal     #fabel

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg